BAK KİM DANS EDİYOR

2 Nisan 2007 Pazartesi

bak kim dans ediyor - doga bekleriz


Doğa Bekleriz

(d. 28 Kasım 1977, İstanbul) Türk model, oyuncu ve TV sunucusu.

Bir dönem Gizem Özdilli ve Nigar Talibova ile birlikte kurdukları Adrenalin isimli müzik grubu ile şarkıcılık yapmış ve bu iki meslektaşıyla Ortaköy, İstanbul'da "Models" isimli bir kafe işletmiştir.

Hem anne hem de baba tarafından Boşnak kökenlidir. Manken-modellik kariyerine ilk adımlarını 1996'da İnterstar ve 1998'de ATV tarafından düzenlenmiş iki modellik yarışmasıyla atmıştır. Çelik Erişçi'nin bir videoklibinde aldığı rolden sonra hızla üne kavuşmuştur. Ünlü markalar için manken-modellik yapmaya, çeşitli dizilerde roller almaya devam etmektedir.


Manken kulaklarını japon yapıştırıcısı kullanarak yapıştırdığı için uzun süre magazin gündeminden düşmedi ve bu olay ününün artmasını sağlamıştır.

Etiketler: , , , , ,

3 Yorum:

saat: 10 Nisan 2007 11:17 , Blogger Love-DogaBekleriz dedi ki...

Du Senii cook seviyorum
Senin icin Canimi veririm
Kapinda köle olurum
Kimse seni benim kadar sevemez..

wallah billah senin icin ÔLÛRÛM.
yeter ki sen iste !

I LOV£ YOU <3

 
saat: 10 Nisan 2007 11:18 , Blogger Love-DogaBekleriz dedi ki...

vE SALSA DANSINI SÜPER OYNADIN SON 3 KALMAN BENI COOK ÜZDÜ.

HAFTAYA BÜTÜN OYLAR BENDEN !

 
saat: 13 Nisan 2007 22:34 , Anonymous Adsız dedi ki...

sadece ve sadece o gülen yüzün hiç hüzün görmesin diyorum başkada bişey demeye gerek duymuyorum .

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex