BAK KİM DANS EDİYOR

2 Nisan 2007 Pazartesi

bak kim dans ediyor - bengu


Bengü

(d. 1979, İzmir), Türk pop müzik şarkıcısı.

Müzikle tanışması ilkokul yıllarında İzmir Devlet Senfoni Orkestrası ile oldu. Yine İzmir'de sahnelenen "Oliver Twist" isimli müzikalde başrol oynadı. İzmir Devlet Konservatuvarı Genel Müdürü Müfit Bayraşa'dan şan dersleri aldı. 1996 yılında Müfit Bayşara'nın bir bestesiyle MÜYAP ve Show TV'nin organize ettiği Pop Show '96 adlı şarkı yarışmadasında 2. oldu. Akademi İstanbul'da müzik eğitimi aldı. Üç yıl süre ile Kenan Doğulu'ya vokallik yaptı.

Yaklaşık üç buçuk yıllık bir albüm çalışmasının ardından birinci albümü olan "Hoşgeldin"i Temmuz 2000'de piyasaya sürdü. Yurt içinde ve yurt dışında olmak üzere 300'e yakın konser verdi. 2005 yılının başından beri ATV'de "Elifnağme" adlı programı sürdürmektedir. Bengü asıl çıkışını, ikinci albümü olan "Bağlasan Durmam" ile yapmıştır.

Etiketler: , , , ,

2 Yorum:

saat: 5 Nisan 2007 11:08 , Anonymous Adsız dedi ki...

bengü bir numara sarkilari süper ve bu dans yarismayi iyi derecede bitirecegine inaniyorum i love you bengü you are the best

 
saat: 14 Nisan 2007 10:19 , Anonymous Adsız dedi ki...

ben bu programı çok sevdim ama jürideki nur yerlitaş çok şımartılmış gerçekten ben en çok oeda şebnem dönmezin sunuculuğuna bayılıyorum çok kıpır kıprı çok şekebunun yanında doğa bekleriz berksan ve fatihe bayılıyorubaşarılarınızın devamını diliyoırum

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex